Country Candle - Smoke & S`mores

 Będąc w Łodzi robiłam ogromne zakupy. W tym również powiększyłam znacznie moją kolekcję świec. Zamówiłam sporo dużych słojów i małych wersji w sklepie Swiecoholik.
Ostatnio odpaliłam jedną z nowości i dziś chciałabym Wam o niej napisać.

Mowa będzie o świecy Smoke & S`Mores marki Country Candle

Na sucho jest to połączenie dwóch yankowym zapachów, które bardzo lubię. Pianek Fireside Treats oraz czekoladek z Capuccino Truffle. Bałam się, że po odpaleniu słodycz będzie nie do zniesienia. Nic bardziej mylnego.
Gdy zapaliłam świecę i wyszłam z pokoju, a potem do niego wróciłam to się zakochałam. 
Idealnym podsumowaniem tego co otrzymałam jest stwierdzenie "wędzony snikers"

Pamiętacie jak kiedyś (TUTAJ) opisywałam Wam zapach Caramel Pecan Pie od YC? Wtedy pisałam, że tamten jest jak ciasto snikers, pełen dekadencji i wszystkiego dobrego. Ten tutaj jest powtórzeniem tamtej propozycji dodatkowo wzbogacony intrygującą dymną nutą, która otula pozostałe wybijające się rzeczy. Więc wyczuwam tutaj brązowy cukier, piankowe żelki, chrupiące orzechy, czekoladę, karmel. Te wszystkie słodycze ładnie się ze sobą łączą dając niesamowitą mieszankę. Zapach ma ogromną moc, podchodzi pod killer. 
Dwa knoty zapewniają równomierne rozpalenie. 
Przez dymną nutę zapach nie jest ciepły, jak można by się spodziewać po moim opisie. Jest dość chłodny. 

Moja ocena 10/10 pkt.

Illuma pochodzi ze sklepu Homedelight